Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog leuk dat je langs komt. Ik ben Judith ter wereld gekomen in het jaar 1971. vervolgens in het jaar 2000 getrouwd met Corné, In het jaar 2003 werd het gezin uitgebreid met een zoon die de naam Berend heeft mee gekregen en in het jaar 2005 is het gezin kompleet gemaakt met de geboorte Heidy onze dochter. Als ik niet voor ons gezinnetje zorg mag ik graag freubelen of lezen. En onder freubelen valt dan kaarten maken, borduren, haken(amigurumi)en breiën en nog wat meer.

Volgers

maandag 23 juli 2012

vakantie 2012 verkeerspark Assen

Vandaag zijn we naar het Verkeerspartk in Assen geweest.
 Tijdens deze dag mochten de kinderen hun rijbewijs halen.
en net als bij het gewone rijbewijs moesten de kinderen ook eerst hun theorie verkeersexamen doen.
De papa van Berend en Heidy moest hierbij helpen door de borden vast te houden waar de vragen over gingen.

 En de vragen werden beantwoord door middel van een soort ren je rot spel.
Nadat al de kinderen die meededen waren geslaagd voor het theorie gedeelte was het tijd
was het tijd voor het praktijk gedeelte van het examen. 
Al de kinderen krijgen een trapauto toegewezen en het examen kan beginnen.
 Wat houden ze zich keurig aan de verkeersregels.

En na afloop krijgen ze hun felbegeerde roze papiertje.
compleet met stempels en handtekening.

Geen opmerkingen: