Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog leuk dat je langs komt. Ik ben Judith ter wereld gekomen in het jaar 1971. vervolgens in het jaar 2000 getrouwd met Corné, In het jaar 2003 werd het gezin uitgebreid met een zoon die de naam Berend heeft mee gekregen en in het jaar 2005 is het gezin kompleet gemaakt met de geboorte Heidy onze dochter. Als ik niet voor ons gezinnetje zorg mag ik graag freubelen of lezen. En onder freubelen valt dan kaarten maken, borduren, haken(amigurumi)en breiën en nog wat meer.

Volgers

dinsdag 28 februari 2012

een award gekregen

Afgelopen vrijdag kreeg ik van Karin een Award.
Waar ik vandaag pas achter kwam.
Bedankt Karin ik ben er zeer blij mee.

Het is de Liebster Blog award die speciaal bedoeld is voor bloggers met minder dan 200 leden/lezers.

Het is de bedoeling dat ik hem doorgeef aan vijf andere medebloggers.

Nummer 1 gaat naar een blog wat ik graag lees:
Het mooie blog van Miriam
Nummer 2 gaat naar een blog waar ik ook graag kom:
Het mooie blog van Priscilla
Nummer 3 is voor het blog van Sandra
nummer 4 gaat naar Vera
en de laatste nummer 5 is voor de Juf van mijn jongste
een blog waar ik en mijn dochter graag mogen komen:
het mooie Blog van juf Anita
Dames, gefeliciteerd met deze award en ik hoop dat jullie hem ook weer doorgeven.

2 opmerkingen:

Miriam zei

Leuk! Dankjewel!!!

Groetjes
Miriam

Creahuijs zei

He wat super leuk, dank je wel!

xxx