Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog leuk dat je langs komt. Ik ben Judith ter wereld gekomen in het jaar 1971. vervolgens in het jaar 2000 getrouwd met Corné, In het jaar 2003 werd het gezin uitgebreid met een zoon die de naam Berend heeft mee gekregen en in het jaar 2005 is het gezin kompleet gemaakt met de geboorte Heidy onze dochter. Als ik niet voor ons gezinnetje zorg mag ik graag freubelen of lezen. En onder freubelen valt dan kaarten maken, borduren, haken(amigurumi)en breiën en nog wat meer.

Volgers

woensdag 1 februari 2012

De eerste challenge van de Creatieve Zebra is een feit.

Vandaag is de eerste challenge bij de creatieve zebra van start gegaan.
Voor deze challenge heb ik als DT member een voorbeeld kaartje gemaakt.

Een fotoinspiratie challenge
Mijn inspiratie is het zwart/wit met een beetje groen.
Het papier is van Rayherscrap had dit nog liggen en vond het er wel leuk bij passen.
het stempeltje is er 1 uit de nieuwe serie van Nellie Snellen en is uit de serie Young Rebels en heet Jippie Yeah. Het bloempje en knoopjes zijn uit mijn bloemen bakje zonder hoesjes.
 Kijk voor meer mooie voorbeelden maar eens op de creatieve zebra en doe gezellig mee.
de challenge loot tot 14-3-2012 20:00h
veel plezier met de challenge en tot de volgende keer

10 opmerkingen:

Glenda de Heide zei

Hoi Judith,

Het is een mooie kaart geworden. We hebben allemaal erg ons best gedaan zeg.

Veel liefs,
Glenda

Wendy zei

erg leuk kaartje geworden hoor.. leuk om te zien dat we allemaal toch totaal wat anders hebben gemaakt...

groetjes wendy

Tineke zei

Je hebt een supergaaf kaartje gemaakt Judith en leuk om te zien hoe verschillend allemaal! Mijn kaartje staat er inmiddels ook bij door een misverstand stond die er nog niet bij eerder vandaag!
Ben gelijk volger van je blog geworden.

Groetjes Tineke

Liesbeth zei

Leuk kaartje ook Judith.
Ga me gelijk bij je aanmelden collega DT.
gr. Liesbeth

Vera zei

Heel leuk kaartje!
Dat stempeltje is echt dottig :)

Groetjes

Vera

danielle zei

Ook gefeliciteerd met je DT-schap bij de creatieve Zebra, proost op een fijne en leerzaam samenwerking.
Prachtige kaart, erg leuke plaatje.

Gr, Danielle

Gea zei

Hallo Judith
Ben geloof ik de laatste die je toevoegd van het dt team bij de creatieve zebra.

Het zijn allemaal stuk voor stuk mooie kaarten geworden . Op een prettige samenwerking Gr Gea Bogema

Els zei

Hoi Judith wil je je gegevens doorgeven voor de tassenhanger-ruil ik had je al een mailtje gestuurd;)

Els zei

Je hebt een hele leuke kaart gemaakt!

Anke zei

Wat een prachtig kaartje. Leuk jouw idee van de foto.
liefs Tessa & Anke